سَلام
بايد بگم تويهـ مسابقهـ ايـ
بندهـ به مرحلهـ دومـ كهـ استانيـ
هم هسـ راه پيدا كَردم!!!
جشنوارهـ امام رضا -
مشاعره رضويـ :)))))
بلهـ از خوشحاليـ دَر پوست خود نميـ گُنجَمـ
البتهـ با تَشكر از اُستادم خاله خانُم :-))
وتلاشـ هايـ بيـ دَريقـ خودَمـ :||||
بهـ هَر حالـ الانـ يكـ سالهـ دارم تمرينـ ميـ كنم ؛)
بهـ اميد رتبهـ اولـ استانـ :)))))))))
خدافظ^_^
*----------------------------------------*
+ قآلب جديدمـ مُبآرَكــ :)
روزانه هاي دخ جينگيل...
ما را در سایت روزانه هاي دخ جينگيل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26