٢٤ساعتـ و فيلـ ـم !!!

خرید بک لینک

سلامـ

برنامهـ روزانهـ ديروز:|

تا ساعت ١:٣٠خواب بودمـ

بعدَم ناهار خوردَمـ

و پلَنرَم درست كردمـ

تا ٤شد بالاخره:/

از شرّ بيـ حوصلگيـ

يهـ دمنوشـ چايـ تُرشـ خورديمـ :)

و mp3به گوش از هواي گرمـ

حياط استفاده كرديم:////

بعدمـ اَز بسـ عرقـ كردم رفتم حموم

خلآصه يه دفعه ديديم شد شيش:-@

زدم شبكهـ سهـ گروهـ تَجسس نگاه كردم

بعدمـ شبكهـ نمايشـ خانوادهـ كيمـ چيـ

بعدمـ قصهـ هاى جزيرهـ (مال دوران دايناسورها)

بعدم بالاخره ساعت ٩شد

پريا نگاه كَردم:)عاشقـ اينـ فيلمهـ ام

((تاحالا يه فيلم إيراني اينقد مورد علاقه ام نبودهـ))

اون جايي كه پريا زَد توگوش كيوانـ :o

باباشَمـ كهـ باز زَد - بدبخـ پسرهـ :|

خيليـ باحالـ بوووود :/

بازيگريـ هم بدبختيـ زياد دارهـ :-&

امير حُسينـ آرمانـ :)))

بازيشـ عآلي بود!يكيـ از بازيگَرايـ مورد علاقمـ

ديگهـ خدافظـــ ^_^

_________________________

روزانه هاي دخ جينگيل...

ما را در سایت روزانه هاي دخ جينگيل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: جمعه 19 شهريور 1395 ساعت: 23:54

صفحه بندی