سَــلآم؛) حالـ و احوالتونـ:)
الانـ از شيراز واستونـ پُست ميزارَم:)
قرارهـ با قَطار بريمـ مَـشـهَـد :)
بريمـ حَـرَم امامـ رضا :))
چهـ قَد دلم واسهـ حَـرَم
تنگيدهـ:(
*---------------------------------------------*
+ بعدمـ ميريمـ هتلـ فرهَنگـ ٤ستارهـ :)
+١٧مُرداد واليبالـ [اُ لَمپيك ] شُروعـ ميشهـ :)
روزانه هاي دخ جينگيل...ما را در سایت روزانه هاي دخ جينگيل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32